شیوه مدیریت کلاسهای من، کاملا مشارکتی است. دانشجو سهم بسزایی در پیشبرد اهداف کلاس را دارد. من بیشترین سهم ارزیابی در ارزشیابی دانشجویان را به گفتوگو و تعامل اختصاص میدهم.
پیشفرض من در مدیریت کلاس بر این است که دانشجویان با هدف کسب اعتبار و تشخّص آکادمیک وارد دوره شدهاند. بر همین مبنا خواندن، خلاصه کردن و انجام تکالیف را وظیفه دانشجو میدانم.
ارزیابی دانشجویان را مبتنی بر پنج موضوع انجام میدهم. این پنج موضوع عبارتند از امتحان نیم ترم و پایان ترم، مشارکت در گفتوگوهای کلاسی، انجام فعالیتهای درخواستی و حل مسئله خلاقانه. نمره کلاسی را نیز از 25 لحاظ میکنم.
ایمیل در دسترسترین ابزار ارتباطی برای من است. معمولاً به ایمیلها کمتر از 48 ساعت کاری پاسخ خواهم داد. در صورتی که در این مدت پاسخ خود را دریافت تکردید، ایمیل یادآوری ارسال کنید.
سؤالات امتحان کاملاً تحلیلی است لذا یادگیری تئوری به صورت حفظی قابلیتی را برای شما دانشجویان فراهم نمیکند؛ من به دانش عملی معتقدم و یادگیری تئوری را هنگامی مفید میدانم که بتوانید آن را در میدان عمل به کار ببندید.
اصول سازمان و مدیریت
شیوهنامه اداره کلاس تفاهمی اولیهای بین استاد و دانشجویان است که مسیر مدیریت کلاس را در ترم تحصیلی مشخص میکند.