سعید قنبری|مدیریت رسانه

0 %
سعید قنبری
دکتری مدیریت رسانه
پژوهشگر تاب‌آوری برند و رسانه
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    33
زبان‌ها
عربی
انگلیسی
کردی
مهارت‌ها
پژوهش کیفی
خبرنویسی
تدریس
سئو
تحلیل کسب‌وکار
کدنویسی وب
ابزارها
  • فتوشاپ
  • آفیس
  • وردپرس
  • MaxQDA
  • SPSS

بلاگ

«از ۵ درصد به ۸۰ درصد»؛ آمار خیره‌کننده کاربرد‌پذیری هوش مصنوعی
1403-08-25 / یادداشت علمی
«از ۵ درصد به ۸۰ درصد»؛ آمار خیره‌کننده کاربرد‌پذیری هوش مصنوعی

هوش مصنوعی مولد یک اتفاق بزرگ و یک رخداد بی‌نظیر است و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت. بسیاری از…

۵ نوع دیتاست برای آموزش ماشین‌های هوش مصنوعی
1403-08-20 / یادداشت علمی
۵ نوع دیتاست برای آموزش ماشین‌های هوش مصنوعی

چند وقت پیش مقاله‌ای را خواندم که انواع دیتاست برای آموزش ماشین را به‌خوبی توضیح داده بود. این مقاله بینش…

نقش هوش مصنوعی در نگارش مقاله‌های علمی
1403-08-08 / تجربه در پژوهش
نقش هوش مصنوعی در نگارش مقاله‌های علمی

هوش مصنوعی نقش خودش را به‌عنوان یک دستیار تمام عیار در حیطه پژوهش علمی ثابت کرده است و اکنون پژوهشگران…

۴ ستون به‌کارگیری هوش مصنوعی در سازمان‌ها
1403-08-01 / یادداشت علمی
۴ ستون به‌کارگیری هوش مصنوعی در سازمان‌ها

مؤسسه گارتنر در مطلبی با عنوان “راهنمای برنامه‌ریزی GenAI” تلاش داشته تا به سازمان‌ها کمک کند به شکلی ساختاریافته و…

راهنمای عملی نگارش مقاله دانشگاهی/ نگاهی به Contribution
1403-07-28 / تجربه در پژوهش
راهنمای عملی نگارش مقاله دانشگاهی/ نگاهی به Contribution

این مطلب از سایتم را به خلاصه یک مقاله با عنوان «اصول و مبانی نوشتن مقاله نظری: راهنمای عملی برای…

تاب‌آوری برند در مواجهه با خرابکاری برند؛ چگونه یک برند تاب‌آور بسازیم؟
1403-07-24 / یادداشت علمی
تاب‌آوری برند در مواجهه با خرابکاری برند؛ چگونه یک برند تاب‌آور بسازیم؟

تاب‌آوری برند از جمله مفاهیم علمی است که کمتر مورد توجه محققان قرار گرفته است. با این حال جاناتان آر.کاپولسکی…

1 2 3 5