انجمن بینالمللی مدیریت رسانه (IMMAA) یکی از انجمنهای فعال در زمینه مدیریت رسانه در سطح جهان محسوب میشه؛ از اعضای اصلی و مطرح این انجمن میشه به آلباران، مین هانگ و نوام اشاره کرده که از چهرههای شناخته شده مدیریت رسانه محسوب میشن. این انجمن از سال 2004 شروع به برگزاری کنفرانس در سطح جهانی کرده و هرساله به جز یک مقطع زمانی کنفرانسهایی رو پیرامون مدیریت رسانه در سراسر جهان برگزار کرده. امسال هم یعنی در سال 2019 انجمن بینالمللی مدیریت رسانه (IMMAA) قصد برگزاری کنفراس داره.
قطر؛ میزبان کنفرانس 2019 انجمن بینالمللی مدیریت رسانه (IMMAA)
در سالجاری میلادی کنفرانس انجمن بینالمللی مدیریت رسانه (IMMAA) در کشور قطر و در روزهای 4 تا 6 اکتبر مصادف با 12 تا 14 مهرماه برگزار میشه؛ دانشگاه نورث وسترن قطر میزبانی این رویداد رو بر عهده داره و قراره در این کنفرانس پیرامون سه موضوع جذاب مدیریت رسانه سخنرانیهایی صورت بگیره؛ این سه موضوع شامل آموزش مدیریت رسانه، نوآوری در صنعت رسانه و همچنین مصرف رسانهس. مهلت ارسال آثار به این کنفرانس هم تا 5 سپتامبر مصادف با 14 شهریور هست.
در زمینه آموزش دغدغه اصلی این کنفرانس اینه که با توجه به تغییراتی که حول رسانهها صورت گرفته چطور باید برنامههای آموزشی مدیریت رسانه بهروز بشه؛ جالبه که اقدام بینالمللی اساتید دانشگاه تهران در انتشار کتاب تدریس مدیریت رسانه که در همین سایت معرفیش کردیم شاید بتونه گل اصلی این بخش از کنفرانس انجمن بینالمللی مدیریت رسانه (IMMAA) باشه. در بخش نوآوری هم موضوع نوآوریهای مخرب مورد بحث این کنفرانسه و در بخش مصرف هم مواردی مثل سنجش مخاطب مورد توجه کنفرانس قرار گرفته.
بهطور کلی محورهای این کنفرانس شامل ایجاد ارزش و مدلهای کسبوکار، تخریب و نوآوری در بازارهای رسانهای، تأثیر آخرین روندها و فناوریها، بازارهای نوظهور رسانهای، کارآفرینی رسانهای و شرکتهای کوچک، سرمایهگذاری و تأمین مالی رسانهها، همکاری و رقابت در بازارهای رسانهای، سنجش مخاطبان رسانه و پژوهش، روشهای تحقیق در مورد کسبوکارهای رسانهای و نوآوری در آموزش میشه.
دیدگاهتان را بنویسید